Khamis, 21 November 2013

Hadir Program DR.Azizan Magnet Kekayaan dan Kejayaan

Cerita tentang pengalaman Saya ,semasa menghadiri MKK, tepat pada tarikh 20/10/2013, Saya bergegas dan bersiap untuk pergi ke lokasi yang dijanjikan.Pada hari tersebut,hujan amat lebat.
Memandangkan Saya tidak boleh memandu kereta dalam keadaan tersebut, maka Saya minta agar suami hantar ke 1B @ 1 Borneo KK.

Sekitar jam 6 pagi,Saya sudah sampai.Tidak ada seorang pun yang berada di sana.Saya terpingah pingah..." apa dah Jadi ni..? " dalam beberapa minit kemudian seorang wanita tiba dengan buku dan fail.Saya  rasa senang hati.. " ini mesti ke MKK Dr.Azizan.Ya memang benar,wanita itu adalah peserta MKK.

Akhirnya Saya dapat kawan juga..kami mencari pintu masuk dalam hujan yang lebat.Pintu Utama 1B,belum buka lagi.Saya bersama wanita tersebut meredah hujan untuk mencari pintu. Kami berlari dalam hujan sambil ketawa..." Demi Dr.Azizan Osman "...kita redahhh sahaja hujan.

Akhirnya kami tiba juga ke tempat tujuan.Saya ingat kamilah peserta paling awal,rupanya,sewaktu kami masuk ke dalam,lebih kurang dalam 20 orang sudahpun tertenggek di sana.Begitulah hebatnya Aura Dr.Azizan Osman. Bak kata Pepatah,Hujan ribut tidak ada makna bagi peserta peserta MKK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan