Khamis, 21 November 2013

Dream Board 2013


Sudahkah Tercapai Impian 2013 Anda ?

2013 sebentar lagi akan melabuhkan tirainya.Sekarang kita berada dalam bulan November,
sekiranya ada Dream yang belum terlaksana,cepat cepat bertindak mulai sekarang.Masa tidak menunggu kita,masa tetap berlalu mengikut hukumnya.

Sudahkah tercapai impian Anda ? berapa 100% impian Anda telah tercapai ?  Heemmm
Pada awal 2013,Saya telah menulis impian impian Saya ,dalam sebuah buku dan juga dalam
sekeping Kad Manila.Setiap hari,pasti Saya akan lihat dan baca semula apa yang telah tercatat
dalam " Dream Board " Saya.

Pertama sekali,Saya panjatkan syukur terhadap Allah s.w.t kerana satu demi satu impian Saya tercapai.Salah satunya impian Saya ialah menghasilkan blog sendiri.Inilah hasil impian Saya,
inilah Blog yang terhasil dari impian yang tercatat dalam Dream Board 2013 yang Saya catat.

Saya ada visi dan misi tersendiri dalam menghasilkan Blog ini,walaupun ianya banyak kekurangan namun ini adalah permulaan bagi Saya,dalam menerokai alam Blogger.

Cerita tentang berapa 100% impian Anda tercapai,jangan berlengah .Kita ada lebih kurang dua bulan lagi sebelum berakhirnya 2013.Ayuh bertindak sekarang,capai impian Anda.

" Man Jadda Wajadda " barang sesiapa yang bersungguh sungguh, ia akan menerima hasilnya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan