Rabu, 15 Oktober 2014

Kenapa Aku Hilang Idea ?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca Blog Hijrahku yang dirahmati Allah…
bersua kembali pada jam ini dan masa ini…



Salam  Rabu...(15/10/2014)
Agaknya sudah lama kita tidak bersua dalam blog Hijrahku yang amat aku sayang ini.Walaupun Blog Hijrahku banyak kekurangan dari segi penulisan,hiasan dan kecantikan namun,blog ini amat aku sayang kerana melalui blog inilah aku dapat menghasilkan penulisan dan juga dapat berkongsi ilmu pengetahuan.
Sudah agak lama juga aku tidak menulis...sibuk punya sibuk akhirnya aku lupa untuk menjenguk Blog Hijrahku sendiri.Kebelakangan ini aku sangat sibuk menguruskan banyak perkara.



Kenapa aku hilang idea untuk menulis sesuatu dalam Blog Hijrahku ini?Soalan ini bermain-main dalam mindaku.Kenapa aku hilang idea dan tidak ada ilham?…..Memang benarlah kata-kata para cendikiawan,bahawa jika kita fokus pada sesuatu perkara maka minda kita akan beri tumpuan sepenuhnya pada apa yang kita fokuskan.Apa yang aku fokuskan?……

Ya…sejak aku mula menyambung pengajian dalam bidang Pengurusan Pendidikan di UMS Kota Kinabalu Sabah,mindaku telah memberi tumpuan dalam bidang pengajianku.Aku amat sibuk menguruskan hal pengajian dan kerja-kerja kursus.Mungkin kerana tumpuanku ke arah pembelajaran maka aku tidak ada idea untuk menulis sesuatu dalam blog Kesayanganku ini.

Atau mungkin juga, mindaku penat dan perlu berehat…insyaallah,suatu hari nanti aku akan menulis sesuatu yang menarik dan bermanfaat kepada Pembaca Blog Hijrahku….

Sekian coretanku pada jam ini dan masa ini…" Sharing Is caring "




Tiada ulasan:

Catat Ulasan